ASPASIA PREMIUM LOYALTY PROGRAMMA

Bij Aspasia geniet u als klant van heel wat voordelen! Zo werken wij met een getrouwheidsprogramma die zowel online als in onze winkels van toepassing is. 

 

Aspasia Premium LOYALTY CARD

 

Aspasia Premium is de klantenkaart van onze fysieke winkels te Halle en Ninove. Hierop worden alle aankopen geregistreerd. Indien u reeds over een klantenkaart beschikt in onze winkels, kan deze ook gekoppeld worden aan de online shop. Maak hier een account aan met het e-mailadres dat gekoppeld is aan uw klantenkaart.

OPGELET: is er nog geen e-mailadres gekoppeld aan uw klantenkaart? Gelieve een e-mail te sturen naar webshop@aspasia.be om uw e-mailadres toe te voegen aan uw klantenkaart. 

 

Hoe werkt het loyalty programma?

 

Per aankoop wordt er 3,5% van het totaalbedrag opgespaard - zowel online als in de winkels.

Wanneer de klant €10 gespaard heeft, heeft hij recht op een aankoopbon van €10 voor een volgende aankoop.

De klant kan echter ook kiezen om verder te sparen naar een hoger bedrag. De aankoopbonnen worden steeds per schijf van €10 uitgereikt.

 

Waar kan ik mijn opgespaarde punten raadlplegen?

 

In de winkels kan enkel het winkelpersoneel uw saldo nakijken. Wanneer u een aankoop doet in de winkel, zal de kassa een melding geven wanneer u recht heeft op een aankoopbon van €10. Het winkelpersoneel zal u dan vragen of u de aankoopbon reeds wilt innen of u nog verder wilt sparen.

Via uw account op de online shop, kan u ten alle tijde uw saldo nakijken. Log in op uw account en ga naar uw profiel. Daar vindt u uw gespaarde punten en kan u ervoor kiezen om de gespaarde punten om te zetten in een aankoopbon. Deze wordt u via e-mail toegestuurd.